×

* informacje obowiązkowe

** dodanie strony www


Czego można nauczyć się podczas szkoleń interpersonalnych?

Umiejętności interpersonalne znane są również jako umiejętności społeczne. Proces wykorzystywania umiejętności społecznych nazywa się socjalizacją. Wszyscy nauczyliśmy się umiejętności socjalizacji już w młodym wieku. Nawet zanim wypowiedzieliśmy pierwsze słowa, uczyliśmy się ich od otaczających nas rodziców. W miejscu pracy umiejętności społeczne nazywane są umiejętnościami interpersonalnymi. Zarówno umiejętności społeczne, jak i interpersonalne odnoszą się do tej samej rzeczy - interakcji z innymi.

W miejscu pracy musisz współpracować z wieloma osobami każdego dnia. Silne umiejętności interpersonalne umożliwiają rozmowę i pracę ze wszystkimi typami ludzi, w tym z menedżerami, współpracownikami i klientami. Umiejętności interpersonalne to coś więcej niż tylko umiejętność komunikowania się z innymi ludźmi. Pomagają one również rozwijać relacje z ludźmi, które są bardzo przydatne, jeśli chcesz osiągnąć sukces. Badania pokazują, że słabe umiejętności interpersonalne są głównym powodem, dla którego ludzie nie dogadują się, nie awansują lub, co gorsza, tracą pracę.

spotkanie zespołu

Jeśli masz problemy z nawiązywaniem komunikacji, to właśnie dla Ciebie przeznaczone są szkolenia interpersonalne, które pomagają osobom takim jak Ty dogadywać się z ludźmi w miejscu pracy i rozwijać silne relacje. Szkolenia interpersonalne uwzględniają również:

Jeśli jesteś pracownikiem zatrudnionym w pełnym wymiarze czasu pracy, możesz spodziewać się, że będziesz musiał spędzać nawet 40 godzin tygodniowo ze współpracownikami. Dobre relacje, wypracowane podczas szkoleń pomogą Ci nie tylko dogadać się z ludźmi, ale także lepiej wykonywać swoją pracę.

Zdolność rozumienia i odnoszenia się do uczuć innych nazywana jest empatią. Posiadanie empatii pomoże ci rozwinąć silne relacje z innymi ludźmi. Szkolenia interpersonalne nauczą Cię jak słuchać innych. Ponadto dzięki temu dowiesz się, jak chciałbyś być traktowany, gdybyś był w ich sytuacji. Co chciałbyś, aby ktoś ci powiedział? Co chciałbyś, aby ktoś zrobił dla Ciebie?

Współpraca z innymi jest ważną częścią umiejętności interpersonalnych w miejscu pracy. Nawet jeśli każdy pracownik może mieć swoje indywidualne zadania, cały personel lub zespół ma ten sam cel. Celem tym jest osiągnięcie sukcesu firmy. Bez współpracy w może nastać nieprzyjemny nastrój, na czym ucierpi cała firma. Dlatego szkolenia interpersonalne zachęcają do pracy w grupie.

Pozytywne nastawienie wpływa na wiele aspektów Twojej pracy. Odpowiednia postawa pomoże Ci radzić sobie z presją i stresem. Poza tym udoskonalenie w sobie takich cech podczas szkolenia interpersonalnego jest pomocne w samorozwoju.

Szkolenia interpersonalne uczą również:







KOMENTARZE:
• Julia
http://www.modernarea.pl/szkolenia/interpersonalne/ | 2019-10-08

Pozytywne nastawienie do pracy którą się wykonuje pozwala ograniczyć złe emocji do minimum.